Kinatibuk-ang Paglalang sa Content

Lens 1: Mga Paglihok sa Disipulo (DMM)

Ang katuyoan sa matag piraso sa sulud mao ang paghunahuna kung giunsa kini makatabang sa paggiya sa usa ka DMM. (ie Sa unsang paagi kini nga post sa katapusan makadani sa mga nangita ngadto sa mga grupo? Sa unsang paagi kini nga post makapahimo sa mga nangita sa pagdiskobre, pagsunod, ug pagpaambit?). Ang DNA nga gusto nimo makita nga gipakopya gikan sa disipulo ngadto sa disipulo ug simbahan ngadto sa simbahan kinahanglan nga anaa bisan sa online nga sulod.

Usa ka yawe sa pagbuhat niini nga maayo mao ang paghunahuna pinaagi sa imong Kritikal nga Dalan. Unsa nga lakang sa aksyon, o Call to Action (CTA), ang ipangutana sa sulud sa nangita aron mapadayon sila sa ilang espirituhanong panaw?

Pananglitan sa Kritikal nga Dalan:

  • Ang tigpangita nakakita sa post sa Facebook / nagtan-aw sa video
  • Ang tigpangita nag-klik sa link sa CTA
  • Ang nangita moadto sa website
  • Ang tigpangita gipuno ang porma nga "kontaka kami".
  • Ang Seeker nakigbahin sa usa ka pribado nga nagpadayon nga panag-istoryahanay Digital nga Tigtubag
  • Ang tigpangita nagpahayag ug interes nga makigkita sa usa ka Kristohanon nga nawong-sa-nawong
  • Seeker nakadawat og tawag sa telepono gikan sa Multiplier aron mag-set up ug live meeting
  • Seeker ug Multiplier nagkita
  • Ang Seeker ug Multiplier adunay nagpadayon nga mga miting
  • Ang Tigpangita usa ka grupo… etc.

Lens 2: Empatiya Marketing

Ang sulud ba sa media adunay empatiya ug gipunting ang tinuud nga mga panginahanglanon sa imong target nga mamiminaw?

Importante nga ang imong mensahe aktuwal nga nagtubag sa tinuod nga mga isyu sa kinabuhi nga nasinati sa imong target audience. Ang Ebanghelyo usa ka dako nga mensahe apan ang mga tawo wala mahibalo nga sila nagkinahanglan ni Jesus, ug sila usab dili mopalit sa usa ka butang nga ilang gihunahuna nga wala nila kinahanglana. Bisan pa, nahibal-an nila nga kinahanglan nila ang paglaum, kalinaw, pagkasakop, gugma, ug uban pa.

Ang paggamit sa empatiya magkonektar sa gibati sa imong mga mamiminaw nga mga panginahanglan ug pangandoy sa ilang katapusang solusyon, si Jesus.


Lens 3: Persona

Para kang kinsa ka naghimo ani nga content? Kinsa ang imong gitan-aw kung maghimo usa ka video, post sa litrato, ug uban pa?

Ang labi ka katin-aw kung kinsa ang imong gipaningkamutan nga maabot, mas maayo ka

  • gipunting nga mamiminaw
  • rate sa pagtubag
  • kalambigitan tungod kay kini mobati nga mas lokal, relatable, ug makapaikag sa mamiminaw
  • budget kay gamay ra imong gasto

Lens 4: Tema

Unsang matanga sa sulud ang gusto nimong buhaton? Unsang gibati nga mga panginahanglan ang matubag niini?

Pananglitan nga mga Tema:

  • Tawo lawom nga pangandoy:
    • Security
    • Higugmaa
    • Pagpasaylo
    • Kahulugan
    • Pagpanag-iya/Pagdawat
  • Mga Karon nga Hinabo:
    • Ramadan
    • Pasko
    • Lokal nga balita
  • Ang sukaranang sayop nga pagsabot bahin sa Kristiyanidad